Моят личен и професионален живот

2018-03-01

Загубих телефона си :-(

Вчера, загубих телефона си Samsung A5.2016. Обаче, "загубих" може би не е правилната дума в случая, защото това което всъщност направих е да го забравя в детската градина на най-малката ми дъщеря ОДЗ 188. Отидох там, за да присъствам на открит урок по хигиена и при влизането в залата се обаждах на жена ми. Тогава, оставих телефона на шкаф, за да мога да обуя калцуни, тъй като времето навън беше мокро и това беше. Обичайно не оставям телефона с просто така някъде, но вероятно бързах и бях разсеян. Забелязах липсата около час по-късно, когато прибирах дъщеря си вкъщи, но звънейки на номера си вече получавах съобщението "телефона е изключен или извън обхват" на оператора.
Върнах се да търся телефона си, но вече го нямаше и никой не знаеше нищо. По-късно, през Facebook групата на групата на дъщеря ми в градината научих, че една от майките е забелязала телефона ми при излизане от открития урок, което значи, че е изчезнал някъде между 16:30 ч. EET и 16:45 ч. EET, защото когато си тръгвах не забелязах никакъв телефон на шкафа, а прибрах творбата на дъщеря ми от там. Не съм сигурен какво да си мисля, но просто не мога да проумея как телефона ми е бил взет от детска градина, където водя дъщеря си всеки работен ден. Вече съм отчаян, че ще успея да намеря телефона си, но все пак ще публикувам неговия IMEI и сериен номер тук, за тези които евентуално могат да открият, че техния телефон е бил откраднат (въпреки, че това не е сигурно, защото тези номера може вече да са били изтрити).
Номерата на телефона

Модел: SM-A510F
IMEI: 352937/08/475020/4 (352937084750204)
Сериен номер: R58H90EPAFM

Както и да е, все още имам някаква надежда, че ще възстановя телефона си, така че ако попаднете на това съобщения и сте си купили телефон втора ръка наскоро, проверете го и ме уведомете ако информацията отгоре съвпада. Ще ви възнаградя ако данните са непокътнати!

P.S. Между другото това е втория третия случай в който губя телефон за 9 12 години. Първия Последния път беше в един ресторант в Константа, Румъния през Август 2009 г. Телефона беше Nokia E65.


Обновяване 2018-03-02 10:00 EET: Тази сутрин подадох жалба в полицията (7-мо РПУ в София).
Обновяване 2018-03-07 08:00 EET: Както жена ми правилно ми направи забележка, това е всъщност третия път, в който губя телефона си. Първия път беше през Август 2005 на бензиностанция връщайки се от сватбата на една от братовчедките ми. Телефона беше Siemens C65.

Няма коментари: