Моят личен и професионален живот

2006-07-07

WebTech 2006

Миналите петък и събота бях на WebTech. Отново сам, тъй като приятелите ми които искаха да дойдат не успяха, а имаше такива които не проявиха никакъв интерес.

С задоволствие мога да кажа, че тази година имаше по-интересни за мен теми и лекциите бяха поднесени по-професионално, въпреки че нивото може да се вдига още. Направи ми впечатление, че някои от лекторите от миналата година продължават да не могат да водят лекции сносно. Радостнно обаче е, че повечето лектори от България се представиха доста добре.

Тази година съм доволен в общи линии и от организацията, защото с билета, който си купих настаняването беше безпроблемно. От друга страна обаче от къде да знам, че само срещу пропуск можех да взимам безплатни напитки от кафенето до залите? Въпреки, че билета ми беше за средата на залите, не винаги можех да сядам там. От организационна гледна точна има още какво да се иска.

Няма коментари: