Моят личен и професионален живот

2006-10-19

Само поискай!

Транскарт ми скриха картата тия няколко месеца. Всичко започна когато в средата на Август установих, че картата ми е блокирана - не можех да вляза в Интернет услугата им. На телефон *77 ме информирах, че имало реорганизация и картата трябвало да се "преиздаде", защото спирали работа с ЕвроБанк. Тъй като това не можело да стане по факс отидох до офиса им където ме убедиха, че е по-добре да изчакам изтичането на картата в края на месец Август, защото тя щяла да бъде преиздадена автоматично.
Въоръжих се с търпение и чаках, целия месец Септември. След като картата така и не дойде се обадих отново на телефон *77 от където ме уведомиха, че трябва задължително да подам молба като посоча преиздаване и прехвърляне на стари задължения. Така и направих. Последва ново половинмесечно чакане, докато най-накрая получих картата си в раздран плик. Естествено това не било проблем потвърди телефон *77, защото картата не била активирана. Но нали този, който е раздрал плика е имал всичко необходимо за активирането ѝ? Добре, че не го е направил.
След няколко дни картата ми беше активирана. Реших да вляза в Интернет услугата на Транскард за потребители, за да прегледам информацията там. Уви, никаква информация нямаше, защото както ме уведомиха от телефон *77 това било "съвсем нова карта" и съответно не могат да ми дадат достъп до информацията за старата.
Всичко това ме накара да си задам следните въпроси:
  • Защо беше необходимо да бъда лишаван цели 2 месеца от кредитната ми карта?
  • Що за "преиздаване" е това, след като картата е "съвсем нова"?
  • Достатъчно ли е нивото на сигурност особено при изпращане на новите "преиздадени" карти с обикновена поща?
  • Защо съм лишен от информацията за миналите движения по картата?
Тези въпроси ме карат да си правя извода, че нивото на услугите в България все още е доста ниско. Смятам, че като потребител въобще не трябваше да усещам "реорганизацията" на Транскард по този начин. Смятам, че трябваше да получа преиздадената си карта още в началото на месец Септември, а не с два месеца закъснение и то по независещи от мен причини.
Сега разполагам с картата си, но съм силно разочарован от това което стана и вече отправих оплакване към Транскард, за това което стана през изминалите два месеца.

Няма коментари: