Моят личен и професионален живот

2006-11-27

18-ти в linuxpackages.net

Днес забелязах, че съм излязъл на 18-то място в списъка за най-много регистрирани пакети на linuxpackages.net - цели 48. Това, до някъде ме радва, защото работата по създаването на пакетите не е лека, а и е трудоемка. Въпреки създаваните от мен скриптове за изграждане липсата на обща система за изграждане на пакети все още е минус на Slackware.
За съжаление все още нямам възможност да пусна собствения ми сайт за Slackware пакети, защото не ми остава време да довърша разширеното търсене. Хранилищата ми в момента съдържат около 130 пакета на около 60 различни софтуерни дистрибуции, като тези показатели заедно с заеманото пространство растат постоянно.
Тази събота благодарение на Васил Колев успях да направя огледало на пакетите върху marla.ludost.net. Надявам се така те да са достъпни дори когато имам проблеми с машината вкъщи.

Няма коментари: